9.d klases pieredzes stāsts 26. maijā mums, 9. klases skolēniem kopā ar literatūras skolotāju Kristīni Modniku, Skolas somas projekta ietvaros bija iespēja piedalīties interaktīvā nodarbībā “Radošā rakstīšana”, ko vadīja “Ziedoņa klases” pārstāve Elizabete. |
Šāda pieredze, ko mēs iegūstam, ir ļoti svarīga izaugsmei. Nodarbībā man bija iespēja strādāt gan individuāli, gan Elizabetes vadībā, gan kopā ar klasi. Komunikācija ir viena no svarīgākajām lietām, kas mums jāapgūst. Lai arī šī nodarbība notika attālināti, vadītāja atrada ļoti radošu pieeju, un tā bija veidota no četriem ļoti radošiem uzdevumiem, kas lika mums pastrādāt ar savu iztēli un domāšanu. Uzdevumi tika personalizēti pēc dzimšanas mēnešiem, kas, manuprāt, ir ļoti īpaši, jo mēs katrs ieguvām savu epifāniju, un mums bija iespēja ar to strādāt. Nodarbības laikā mums bija iespēja uzklausīt Māras Upmanes-Holšteines ieteikumus, kas ir latviešu popgrupas “Astro'n'out” dalībniece. Šī nodarbība bija zelta vērta ikvienam, kas piedalījās. Paldies vadītājai un skolotājai par šādu doto pieredzi!
Sanija Draudaviete
Manuprāt, nodarbība bija ļoti interesanta. Man patika tas, ka tajās tika apvienotas visdažādākās aktivitātes - individuālais darbs, darbs grupās, vienkārši klausīšanās.Šī nodarbība man palīdzēja attīstīt savu radošumu. Man ļoti patika raksturot un veidot savu izdomāto tēlu.
Kopumā viss bija ļoti labi, varu šāda veida nodarbības ieteikt tiem, kuri ir ieinteresēti literatūrā.
Annija Liepkalne
“Ziedoņa klases” nodarbība bija ļoti interesanta un radoša. Mums vajadzēja pašiem atrast tēlu no epifānijām, kuras tika sadalītas pa mēnešiem, pats labākais bija tas, ka nebija nekādu nepareizu atbilžu un ka tu varēji pēc tam aprakstīt, kā tu iztēlojies šo tēlu, un tas bija tikai sākums.
Pēc tam mūs sadalīja pa grupām, un mums vajadzēja izdomāt pašiem savu epifāniju, izmantojot savus tēlus. Tas bija ļoti radošs uzdevums, un, manuprāt, visiem veicās labi uzdevuma izpildē. Šī nodarbība ļāva mūsu fantāzijai vaļu, un daudziem bija ļoti aizraujošas un interesantas epifānijas.
Man šī nodarbība ļoti patika, un tā paliks manā atmiņā, jo ko tādu es pieredzēju pirmo reizi.
Linda Kļavinska
Mācoties no mājām, mums ir vajadzīgi pēc iespējas vairāk uzdevumu, kas veicina mūs domāt, jo uz tiem nevar atrast atbildes internetā. Tieši šī iemesla dēļ radošā nodarbība bija tik nepieciešama. Tā lika mums iedarbināt mūsu, ar plānu putekļu kārtiņu noklājušās, smadzenes.
Mums tika dota iespēja noskatīties video, kur Māra Upmane-Holšteine iepazīstina mūs ar veicamajiem uzdevumiem. Tas bija labs veids, kā pievērst uzmanību un ieinteresēt mūs. Neparasti bija tas, ka katram mēnesim bija sava epifānija, jo tas deva iespēju rakstīto sasaistīt ar sevi, lika patiešām iedziļināties tekstā.
Liels nodarbības pluss bija tajā, ka piešķirto uzdevumu izpildei tika dots vajadzīgais laika daudzums, tas deva iespēju peldēt savā domu jūrā, neuztraucoties, ka varētu kaut ko nepaspēt izpildīt. Klausoties klasesbiedru atbildes uz jautājumiem, sadzirdēju daudzus izjustus un pārdomātus prātojumus, kas manī radīja sajūtu, ka arī maniem klases biedriem šī nodarbība liekas visai interesanta.
Mana mīļākā nodarbības daļa bija tā, kurā mums vajadzēja apspriesties grupās un apvienot mūsu izvēlētos tēlus vienā epifānijā. Tas attīstīja mūsu grupu darba un komunikācijas prasmes, kā arī radīja draudzīgu vidi, kur izteikt savas domas.
Pēc manām domām, šī nodarbība bija tieši tas, kas man vajadzīgs, lai mazliet pamainītu savu skatījumu uz dzīvi, un nāca tieši laikā. Droši varu teikt, ka mācību gada laikā vajadzētu vairāk šādu nodarbību!
Agnese Dišlere
Mani patiesībā ļoti ieinteresēja radošā darbošanās, uz brīdi domāju, ka pati esmu Imants Ziedonis. Ļoti patika kopā ar komandu sacerēt epifāniju no dažādiem tēliem, patika arī tas, cik pārdomāti tika izdomāti šie soļi epifānijas sarakstīšanai. Šis pasākums uzlaboja garastāvokli un radošo skatījumu uz ikdienišķo. Domāju, klātienē turpmākos gadus būs vēl aizraujošāk! Paldies! ;)
Sintija Skruzmane