11.a klases skolēni programmēšanas stundās plāno savu karjeru un “zīmē”
21
Mar
![]() |
11.a klases skolēni programmēšanas stundās, apgūstot programmēšanas valodas Python iespējas, veidoja grafisku objektu “Mans karjeras mērķis”. Kad darbs bija pabeigts, skolēni to prezentēja, pastāstot par izveidoto objektu, tā saistību ar skolēna karjeru, darba procesu, izmantotajām konstrukcijām (cikls, masīvs un metode), pievienoto inovāciju, lielāko izaicinājumu un gandarījumu, kā arī, ko ņemtu vērā, veicot līdzīgu uzdevumu vēlreiz. |
![]() |
Zīmēšana ar programmēšanas palīdzību notiek tā, ka katra līnija, katrs objekts ir jāapraksta ar Python kodu. Piemēram, lai uzzīmētu attēlā redzamo taisnstūri ir jālieto kods “canvas.create_rectangle(49, 49, 401, 201)”. Ar šo kodu vien nepietiek, lai sāktu veidot zīmējumu, pirms tam ar vairākām koda rindām ir jāapraksta, kāds būs audekls, tā izmērs u.tml. To skolēnu darbus, kuri piekrita publicēšanai, ir iespēja apskatīt šeit: /ej-uz/57079 |
Liels paldies skolēniem par ieguldīto darbu tapšanā un iedvesmojošajiem "zīmējumiem"!
Skolēnus programmēt mācīja skolotāji Raivis Rasnačs un Biruta Lasmane
Intertaktīvo zīmējumu video: