Sākums Ziņas Notikumi Notikumi
Biruta Īsā saite

Eks Liepaja 8A 02

Vairāk mirkļus var aplūkot galerijā: /ej-uz/35456

No 29. līdz 30. novembrim mēs, 8.a klase, bijām ekskursijā Liepājā.

Pirmā pietura bija izlaušanās spēle Ziemeļu fortos "Bēgšana no PSRS". Nezinādami, kas mūs sagaida, devāmies nomaļā vietā, kur ieraudzījām grafiti apzīmētu fortu. Vadītāji, kas sagaidīja mūs, lika sadalīties grupās. Kamēr 1. grupa sāka bēgt, tikmēr pārējie izmantoja šo laiku, lai pastaigātos gar jūru un paskatītos viļņus. Uzdevums bija sameklēt lāpas, karti, gāzmaskas un citus priekšmetus. Ejot cauri fortiem un pazemes tuneļiem, mēs to atradām. Pēc spēles bijām nosaluši un ar slapjām kājām, toties ar adrenalīnu piepildīti. Tā mēs devāmies tālāk uz Karostas cietumu. Mēs nebijām vēl izgājuši cauri vārtiem, kad mūs jau sagaidīja cietuma sargi, kas mums lika justies kā ieslodzītajiem noziedzniekiem un pavēlēja iet “zosu gājienā” ar rokām aiz galvas. Caur sāpēm mēs nonācām teritorijā, kur redzējām mazu teritoriju, kas atgādināja kara lauku. Mums lika sagatavot savus ieročus – sniega pikas, ar kurām mēs “karojām”. Pēc aktīvās izkustēšanās devāmies iekšā, mazās istabiņās, kur mūs nostādīja ar seju pret sienu, miera stāvoklī un uzdeva dažādus jautājumus. Tad pēc vairākiem negaidītiem un āķīgiem jautājumiem gājām ēst vakariņas. Vēlāk ar pilniem vēderiem un ar dažādām sajūtām piepildītu sirdi braucām uz savām naktsmītnēm.

Naktsmītnēs iekārtojāmies un bijām gatavi doties uz nākošo ekskursijas aktivitāti – kino. Tur mēs skatījāmies filmas pirmizrādi "Bada spēles: Balāde par dziedātājputniem un čūskām", kas, mūsuprāt, bija ļoti interesanta un neparasta. No kino mēs iznācām vēlu, mirkli pirms pusnakts, kad bija iespēja redzēt Liepāju pamazām tikt ietērptai Ziemassvētku noskaņās. Uz istabiņām gājām raitā solī, jo laiks bija vēss un dzestrs, bet atsvaidzinošs.

Nākamajā rītā pēc brokastīm mums tika izsniegta karte, kurā bija doti dažādi uzdevumi. Uzdevumus pildot, laiks ļāva arī apskatīt pašu Liepāju un, protams, gardi paēst. Pēdējā aktivitāte mums bija pastaiga pa Ziemeļu molu, kurā mēs bijām tikai īsu laiciņu, jo bija nežēlīgi auksts, bet pietiekami, lai izbaudītu tā diženumu. Mola vienā pusē spīdēja skaista saule, bet otrā – tuvojās baisi mākoņi, kuri vēstīja par sniega puteņa tuvošanos.

Pēc visām aktivitātēm diemžēl bija laiks doties mājās. Ceļš mājup šķita garš, bet, tērzējot un dziedot ar jaukajiem un aizkustinātajiem klasesbiedriem, laiks paskrēja nemanot.

Liels paldies mūsu audzinātājai Sarmītei Stikānei par uzņemšanos ekskursijas organizēšanā un skolotājai Anitai Grigalovičai par atbalstu divu dienu garumā!